Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Ο πηλός ζωντανεύει αν τον αγαπάς!

Τα παιδιά του Αϊ-Στράτη δημοσιοποιούν τη δουλειά τους
Το όνομα μου είναι Αγαπητός Ζέρβας και το χόμπι μου είναι να φτιάχνω διάφορα πράγματα με τον πηλό. Όλα ξεκίνησαν από όταν ήμουνα Τετάρτη δημοτικού (τώρα είμαι Τρίτη γυμνασίου) όταν ο δάσκαλος μου είχε φέρει ένα πακέτο πηλό και μας είχε πει να φτιάξουμε ένα ηφαίστειο. Εγώ όμως από την πρώτη στιγμή που άκουσα ότι αυτό το πράγμα στεγνώνει και έχει το σχήμα που του δίνεις μου άρεσε και δεν έμεινα με τα χέρια σταυρωμένα. Πήγα αμέσως να αγοράσω πηλό για να τον πλάθω με τη φαντασία μου. Όμως ο αδερφός μου με κοροϊδεύει μέχρι και σήμερα. Μου λέει να πάω να παίξω με τη Μπάρμπι καλύτερα. Εγώ όμως προσπαθώ να μην τον ακούω και συνεχίζω. Πιστεύω ότι κάθε φορά που φτιάχνω πράγματα γίνομαι λίγο καλύτερος από την τελευταία φορά. Το σχολείο μου όμως, δεν έχει μάθημα καλλιτεχνικών, δηλαδή δεν μπορώ να φτιάχνω πράγματα με τον πηλό στο σχολείο και έτσι να μάθω καλύτερα. Μου αρέσει πιο πολύ να φτιάχνω ζώα και όχι άψυχα πράγματα. Τα ζώα μου κάνουν πιο πολύ εντύπωση και επίσης είμαι και ζωόφιλος. Επίσης ο προπάππους μου ήταν γλύπτης και στο σπίτι έχουμε μερικά αγαλματίδια δικά του. Έμαθε μόνος του γλυπτική και το όνομά του ήταν Οδυσσέας Σπυριδωνίδης.
Αναρτήθηκε από xamogelaste στις 1:04:00 πμ το Σάββατο 5 Απριλίου 2008

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπραωο σου για την αγαπη ποθ εχεισ για τον πηλο!Ποσο χρονων είσαι?εγώ είμαι 22 χρονων και μου αρεσει και μενα απο μικρη η κεραμικη και τωρα ποθ μεγαλωσα ασχολουμαι με αυτο σε ενα εργαστήριο στο Μαρούσι.Θα μου αρεσε πάρα πολυ να εχουν πηλο στα σχολεία και μαλιστα να γινω και δασκαλα, όμως μάλλον είναι δύσκολο για την πολιτεία.Πάντως ότι χρειαστείς μπορείς να μου στείλεις e-mail στο emilopedo"hotmail.com.
Από πο είσαι?